Reklamační řád

REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Fyzická osoba nepodnikající: Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Fyzická osoba podnikající (OSVČ)/ Právnická osoba: Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 12 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím, nesprávnou manipulací a skladováním.

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, písemně nebo e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy data převzetí reklamovaného zboží naší firmou. Budeme Vás neprodleně informovat o stavu reklamace.

Místo plnění reklamace:
František Sirotek – SIGRA
Václava Balého 25/1
153 00 Praha 5 – Radotín
Tel.: +420 774 330 931

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení